fredag, juli 08, 2005

Inte bara jävelskap 7 juli

Inte bara jävelskap igår, den 7:e juli 2005.

Bomber i London och presenter till mig på 35-årsdagen från min fru och min dotter. Ett litet kit innehållande hotell och andra trevliga saker att hitta på i Stockholm under några dagar i början av augusti.

Bland annat fanns där en bok - Allsång på Skansen. Trevligt med ett besök på Skansen, men jag, mannen med västsveriges sämsta sångröst, lär ju knappast dyka upp i era TV-apparater och sjunga Calle Schewens vals! Trevligt ska det bli ändå!


I pakethögen fanns också ett paket som inte var till mig egentligen - gröna hörselkåpor till vår lilla dotter så att hon också kan vara med och sjunga, utan att få hörselskador av Tommy Nilsson, något som hon nog redan nu gör bättre än pappa...

Inga kommentarer: