tisdag, juni 07, 2005

Dementi om mitt politiska hem

Till min fasa (!) upptäckte jag när jag sitter och surfar runt att jag uppenbarligen uttrycker åsikter som innebär att jag från vissa uppfattas som kristdemokrat av alla j-la partier!

Det är i en kommentar under ämnet "Kristdemokratisk booom i bloggvärlden" på sidan Infidel som Paradox66 skriver "Jag är inte säker men jag tror Kjellberg är KD också..".

Förmodligen skämtar han, annars blir jag en aning konfunderad över vilken/vilka av mina åsikter som har en kristdemokratisk touch.

I många fack har jag blivit insorterad genom åren och något villrådig över mitt nuvarande politiska hem är jag, men av riksdagens nuvarande partier kan jag, för dom som eventuellt undrar, sortera bort fyra av sju som icke-tänkbara att rösta på, däribland kristdemokraterna, ytterligare ett alliansparti, vänsterpartiet och miljöpartiet.

Inga kommentarer: